سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود بلو استکس اجرای نرم افزار های اندروید در کامپیوتر با BlueStacks v2.0.4.5627
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 925
نویسنده : لئو

نرم افزار مجانی بلو استکس BlueStacks امکان اجرای نرم افزارهای Android را برروی ویندوز فراهم می کند. این نرم افزار که توسط BlueStacks تولید شده، قادر است نرم افزارهای اندرویدی را برروی کامپیوتر و تبلت های ویندوزی اجرا کند. App Player، نرم افزار های تبلت و تلفن های اندرویدی را درحالت تمام صفحه و یا در سایز پنجره و بدون هیچ گونه تغییری در نرم افزار اجرا می کند.

با این نرم افزار می توانید اطلاعات، تصاویر، ویدیو ها و غیره را بین ویندوز و اندروید به اشتراک بگذارید. هرچند هنوز Android Market گوگل از این نرم افزار پشتیبانی نمی کند اما باز هم می توانید صدها نرم افزار تست شده را با BlueStacks در ویندوز اجرا کنید. با این نرم افزار حتی می توانید میانبر نرم افزارهای اندرویدی مورد علاقه خود را برروی دسکتاپ قرار دهید تا به آنها دسترسی ساده و سریع داشته باشید.این نرم افزار روی ویندوز های XP, 7, 8 قابل نصب است.

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار کاربردی , نرم افزار گرافیک , سایر , بازی , ,
:: برچسب‌ها: BlueStacks اجرای نرم افزار های اندروید در کامپیوتر , BlueStacks اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر, BlueStacks اجرای برنامه های اندروید در ویندوز , دانلود BlueStacks شبیه ساز اندروید در ویندوز , ,



بازدید : 517
نویسنده : لئو

اگر می خواهید یک بنر فلش حرفه ای طراحی کنید و آگاهی کامل از نرم افزارهای فلش یا سوییش مکس و اسکریپت ها را ندارید، دیگر نیاز به یادگیری این برنامه ها نمی باشد. نرم افزارهایی بسیاری برای طراحی بنر فلش به بازار آمده است که تنها با چند کلیک به سرعت برای شما یک فلش زیبا و حرفه ای طراحی می کند.............


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار گرافیک , سایر , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , کامپیوتر , دانلود , رایگان , کاربردی , گرافیک ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد

<-Text3-> <-Text2->