سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود برنامه دختر یا پسر؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود برنامه دختر یا پسر؟
نوشته شده در پنج شنبه 15 بهمن 1394
بازدید : 405
نویسنده : لئو

یک برنامه ویژه
پسر می‌خواهید یا دختر؟
این اولین سوالی است که می‌توانم قبل از خرید این برنامه از شما پرسید.
اگر که برای شما پسر یا دختر دار شدن هیچ فرقی باهم ندارند، لازم نیست که این برنامه را خریداری کنید زیرا در این برنامه تنها قصد داریم که به این موضوع برسیم که چگونه بر اساس انتخاب آگاهانه‌مان پسر یا دختر دار بشویم !

با وجود تکراری بودن جمله «مهم نیست بچه پسر باشه یا دختر، مهم اینه که سالم باشه» در سال‌های گذشته همیشه خانواده‌هایی وجود داشتند که در آرزوی داشتن فرزند پسر، خانواده‌ای چند نفره از دختران داشتند و البته بودند خانواده‌هایی که برعکس بودند. در این میان برخی از قدیمی‌ها هم توصیه‌هایی برای پسر یا دختردار شدن می‌دادند که اغلب مبنای علمی نداشت. با پیشرفت علم اما احتمال تعیین جنسیت فرزند پیش از بارداری، پررنگ و پررنگ‌تر شده است. این روزها با تعیین زمان لقاح و همچنین تغذیه پیش از بارداری می‌توان احتمال تعیین جنسیت فرزند را بالا برد. در این برنامه برخی از مواردی را که بهتر است بدانید با هم مرور می‌کنیم. فراموش نکنید که همه این روش‌ها احتمالی است و هنوز به‌جز لقاح آزمایشگاهی روض قطعی برای تعیین جنسیت جنین وجود ندارد.

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , , پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی , تعیین جنسیت , دختر یا پسر ,



مرجع اطلاعات دارویی Darunama – اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 537
نویسنده : لئو

نرم افزار اندروید دارونما تمامی منابع و امکانات سایت بزرگ دارونما را برای استفاده راحت تر کاربران موبایل اندوید به صورت رایگان در اختیار قرار میدهد.
این نرم افزار کاملا رایگان بوده وبیش از ۱۰۰ هزار صفحه اطلاعات عمومی (فارسی) تخصصی (لاتین) و تجاری شرکت های دارویی را به کاربران ارایه میکند . با توجه به آنلاین بودن نرم افزار کلیه اطلاعات به صورت به روز در اختیار کاربر می باشد ...........


:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , برنامه , کتاب , مقاله ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد

<-Text3-> <-Text2->