سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود نرم افزار بازی های گوگل پلی Google Play Games 3.5.17
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 482
نویسنده : لئو

بازی ها با برنامه Google Play Games سرگرم کننده تر خواهند بود. با دوستان خود رقابت کنید، دستاوردهای خود را پیگیری کنید و ترقی کنید، بر روی هر یک از دستگاه های خود. همانطور که در بازی های دیگر حرفه ای هستید، مهارت خود را در پروفایل بازی کاملا جدید خود نشان دهید. اگر چه بازی های پازل، مسابقه ای، ورزشی یا اکشن را دوست دارید، می توانید در داخل نرم افزار بین هزاران بازی بزرگ مرور و انتخاب کنید. در دنیا بازی کنید، در هر نقطه از جهان، همه از یک جا.

ویژگی های کلیدی Google Play Games :
• دستاوردها – کامل کردن چالش ها، کسب جوایز، و پیگیری همه از داخل برنامه.
• مدیران – ببینید در برابر دیگران چگونه هستید.
• چند نفره – بازی با دوستان به صورت لحظه ای و بر اساس بازی.
• انتخاب بسیار زیاد – انتخاب از هزاران بازی بزرگ در Google Play – پازل، ورزشی، استراتژی، اکشن و بیشتر.

دانلود در ادامه مطلب 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , سرگرمی , اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: برترین های اندروید دانلود بازي اندرويد بازی آندروید دانلود بازی اندروید تم های اندروید اندرویدیها دانلود برنامه اندروید گوگل پلی دانلود نرم افزار اندروید apktops , ir بازی اندروید نرم افزار آندروید دانلود رایگان اندروید مارکت لینک مستقیم دانلود اندروید android apktops ,



دانلود مرورگر گوگل برای اندروید Chrome Browser
نوشته شده در یک شنبه 18 بهمن 1394
بازدید : 376
نویسنده : لئو

Google Chrome از قدرتمندترین و بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب می باشد که محصولی از کمپانی بزرگ گوگل است و از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر اپل ، سافاری ، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند . مرورگر گوگل کروم دارای امنیت بالایی است و با آن قادر خواهید بود در اسمارت فون اندرویدی خود صفحات وب را با بالاترین سرعت و بهترین شکل ممکن مشاهده کنید و از وبگردی لذت ببرید . مرورگر گوگل کروم برای تمامی سیستم عمل های ویندوز، آندروید، ای او اس و … ارائه شده و توانسته نظر میلیون ها کاربر از سراسر جهان را به سمت خودش جلب نماید. زیبایی و امکانات Chrome Browser بدون شک ان را کم نظیر نموده است و اما حجم بالایش برای گوشی های ضعیف مشکل ساز است.

برخی از ویژگی های مرورگر Google Chrome اندروید :

* محیط کاربری آسان و جذاب

* باز کردن تب به تعداد نامحدود

* امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت

* محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي

* جلوگبري از خطرات احتمالي SpyWare ها

* سرعت بالا در بارگزاری صفحات وب

* رایگان بودن نرم افزار

دانلود در ادامه مطلب

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , Download Google Chrome Apk«جدیدترین نسخه Google Chrome«دانلود مرورگر Google Chrome اندروید«نرم افزار Google Chrome اندروید«ورژن جدید وب بروزر Google Chrome ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد

<-Text3-> <-Text2->