سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود نرم افزار جعبه ابزار اندروید 3C Toolbox Pro 1.6.12
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 505
نویسنده : لئو

3C Toolbox Pro (Android Tuner) v1.6.12 Patched جامع ترین جعبه ابزار برای اندروید نسخه 2.3 تا L برای هر رام و کرنل می باشد.
3C Toolbox Pro ترکیبی از ویژگی های Battery Monitor Widget، System Tuner، 3C Toggles و غیره در یک جعبه ابزار آسان برای استفاده جهت کنترل، نظارت و بهینه سازی دستگاه های اندروید شما است.
3C Toolbox Pro ترکیبی از ویژگی های بسیاری از برنامه های پرداختی مانند Titanium Backup، Greenify، BetterBatteryStats، App2SD، Seeder، ROM Toolbox Pro، SetCPU، System Panel، Root Explorer، Autorun Manager، Terminal Emulator، Script Editor، SD Booster، BuildProp Editor، ATK و بسیاری دیگر می باشد.
3C Toolbox Pro بر روی گوشی های روت شده بهتر کار می کند، اما بر روی گوشی های روت نشده نیز کار می کند.

توضیح کامل و دانلود در ادامه مطلب 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , امنیتی , شخصی ساز , مدیریت فایل ها , نرم افزار , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , 3C Toolbox Pro , برنامه کاربردی , دانلود رایگان , دانلود 3C Toolbox Pro ,



بازدید : 324
نویسنده : لئو

Pop Locker Pro - App Lock 1.5.1 برنامه ای کاربردی برای محافظت و قفل گذاری اپلیکیشنهای نصب شده در سیستم عامل اندروید است که توسط تیم نرم افزاری PopLockerTeam توسعه یافته است. برای مثال میتوانید با استفاده از این برنامه از اپلیکیشنهای شبکه‌های اجتماعی و یا اپلیکیشنهای پیام رسان که ممکن است حاوی اطلاعات خصوصی باشند محافظت نموده و از دسترسی دیگران به آنها جلوگیری کنید. در این پست نسخه Pro این برنامه را تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود.

ویژگیهای برنامه Pop Locker Pro - App Lock:
امکان محافظت از طریق پسورد و یا الگو
امکان بکاپ گیری از پسورد
وجود تمهای متنوع برای قفل صفحه
امکان تغییر تم ها بر اساس زمان روز
امکان استقاده از تصاویر شخصی در قفل صفحه
بهره گیری از استایل Android L
امکان دسترسی سریع به پیامها، تماسها و یا دوربین از صفحه قفل
اشغال کم منابع سیستمی

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: PopLockerTeam, دانلود Pop Locker Pro App Lock برای اندروید, دانلود برنامه Pop Locker Pro App Lock برای اندروید برای اندروید, آخرین ورژن Pop Locker Pro App Lock برای اندروید برای اندروید, آخرین نسخه Pop Locker Pro App Lock برای اندروید برای اندروید, دانلود رایگان Pop Locker Pro App Lock برای اندروید برای اندروید, Pop Locker Pro App Lock برای اندروید APK, دانلود برنامه Pop Locker Pro App Lock برای اندروید به همراه بارکد, اپلیکیشن Pop Locker Pro App Lock برای اندروید, Pop Locker Pro App Lock برای اندروید, برنامه اندروید ,



بازدید : 519
نویسنده : لئو

اگر به دنبال آنتی ویروسی هوشمند و قدرتمند برای سیستم عامل اندروید خود می گردید و می خواهید امنیت گوشی خود را تضمین کنید این آنتی ویروس ایرانی می تواند خیال شما را راحت کند. این آنتی ویروس می تواند سیستم عامل اندروید شما را در مقابل بد افزارها و ویروس ها محافظت کند. آنتی ویروس هوشمند حقاف با قابلیت محافظت لحظه ایی سیستم شما را از بد افزارها دور نگه میکند که دارای موتور تشخیص بسیار قوی و سریعی می باشد و دارای حداکثری شناسایی ویروس ها می باشد......


:: موضوعات مرتبط: اندروید , امنیتی , ,



بازدید : 574
نویسنده : لئو

Hide It Pro: مخفی کردن تصاویر، فیلم ها، برنامه های کاربردی، پیام ها، تماس ها در گوشی خود

 
این برنامه به شما کمک می کند برای پنهان کردن تصاویر، مخفی کردن عکس ها، چیزهای مخفی، انتقال فایل، ارسال عکس، به اشتراک گذاری عکس......


:: موضوعات مرتبط: اندروید , مدیا پلیر , , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , برنامه , امنیتی , مخفی کننده , Hide It Pro APK ,



BlackList Pro 4.91 Paid دانلود نرم افزار لیست سیاه
نوشته شده در یک شنبه 4 بهمن 1394
بازدید : 529
نویسنده : لئو

BlackList Pro v4.91 Paid یک ابزار پیشرفته برای فیلتر و مسدود کردن تماس و اس ام اس می باشد. توسط این برنامه می توانید یک لیست سیاه ایجاد کرده و با گوشی اندروید خود در برابر مزاحمان ایمن بمانید. این یک برنامه بسیار ساده است، اما دارای ویژگی هایی غنی و قدرتمند برای مدیریت پیام ها و تماس های ناخواسته از هر کسی می باشد. شما می توانید با این برنامه تماس ها و یا پیام های ناخواسته را رد کنید و به آنها پاسخ ندهید.


:: موضوعات مرتبط: اندروید , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , BlackList Pro 4 , 91 Paid دانلود نرم افزار لیست سیاه ,



بازدید : 744
نویسنده : لئو

CM Security Antivirus AppLock مورد اعتماد ترین بهینه ساز در زمینه ی آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عاملاندروید می باشد که با دانلود بیش از 100 میلیون (100،000،000) در صدر پرطرفدارترین و برترین نرم افزار آنتی ویروس گوگل پلی قرار دارد! این اپلیکیشن قادر است ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و اد ویرهای موجود در حافظه و مموری اسمارت فون و یا تبلت شما را با سرعتی بالا و خارق العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آن ها نماید! اگر احساس می کنید سرعت موبایلتان کم شده است و ویروس هایی در آن نفوذ کرده و باعث کندی سرعت شده اند و به یک بهینه ساز و پاک کننده نیاز دارید CM Security به کمک شما خواهد آمد و با موتورهای قدرتمند حالت دوگانه محلی و 16 سال سابقه در زمینه ی آنتی ویروس های کامپیوتر گوشی شما را تنها با یک کلیک پاک سازی می نماید! شاید نرم افزارهای آنتی ویروسی برروی موبایل خود داشته باشید و احساس کنید سرعت اسکن و شناسایی ویروس ها توسطش بالاست ولی استودیوی King Soft ادعا کرده است که سرعت اسکن توسط نرم افزار CM Security پانصد درصد بیشتر از آنتی ویروس های دیگر است و یک اپلیکیشن تنها 2 مگابایتی امنیت کامل اسمارت فون و تبلت شما را تامین می نماید!


:: موضوعات مرتبط: اندروید , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , امنیتی , انتی ویروس , CM Security Antivirus AppLock ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد

<-Text3-> <-Text2->