سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود Atom Launcher 2.2.9 – لانچر سریع و زیبای اتم اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 464
نویسنده : لئو


Atom Launcher 2.2.9 لانچری است که قابیلتهای جدیدی به دستگاه اندرویدی شما اضافه کرده و استفاده از آنرا راحت تر و بهتر و میکند. این لانچر سرویسهای مختلفی را به صفحه خانگی (Home Screen) اضافه کرده و قابلیتهای شخصی سازی بیشتری ارایه میکند......

 

دانلود در ادامه مطلب 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , شخصی ساز , بهینه ساز , نرم افزار , گرافیک , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , دانلود Atom Launcher , دانلود برنامه Atom Launcher برای اندروید , آخرین ورژن Atom Launcher برای اندروید , آخرین نسخه Atom Launcher برای اندروید , دانلود رایگان Atom Launcher برای اندروید , Atom Launcher APK , دانلود برنامه Atom Launcher به همراه بارکد , اپلیکیشن Atom Launcher , Atom Launcher , برنامه اندروید , دانلود لانچر اندروید , دانلود لانچر زیبای اندروید , دانلود لانچر اتم برای اندروید , دانلود لانچر Atom برای اندروید ,



بازدید : 506
نویسنده : لئو

3C Toolbox Pro (Android Tuner) v1.6.12 Patched جامع ترین جعبه ابزار برای اندروید نسخه 2.3 تا L برای هر رام و کرنل می باشد.
3C Toolbox Pro ترکیبی از ویژگی های Battery Monitor Widget، System Tuner، 3C Toggles و غیره در یک جعبه ابزار آسان برای استفاده جهت کنترل، نظارت و بهینه سازی دستگاه های اندروید شما است.
3C Toolbox Pro ترکیبی از ویژگی های بسیاری از برنامه های پرداختی مانند Titanium Backup، Greenify، BetterBatteryStats، App2SD، Seeder، ROM Toolbox Pro، SetCPU، System Panel، Root Explorer، Autorun Manager، Terminal Emulator، Script Editor، SD Booster، BuildProp Editor، ATK و بسیاری دیگر می باشد.
3C Toolbox Pro بر روی گوشی های روت شده بهتر کار می کند، اما بر روی گوشی های روت نشده نیز کار می کند.

توضیح کامل و دانلود در ادامه مطلب 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , امنیتی , شخصی ساز , مدیریت فایل ها , نرم افزار , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , 3C Toolbox Pro , برنامه کاربردی , دانلود رایگان , دانلود 3C Toolbox Pro ,



بازدید : 402
نویسنده : لئو

My Budget Book برنامه ای برای مدیریت هزینه ها و بودجه بندی در گوشی های اندرویدی می باشد که با استفاده از آن امکان مدیریت هزینه ها را خواهید داشت.

 

ویژگی ها:

  • ......

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , شخصی ساز , مدیریت فایل ها , نرم افزار , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , برنامه بودجه بندی اندروید , جدیدترین نسخه My Budget Book , دانلود برنامه My Budget Book , دانلود رایگان برنامه مدیریت هزینه My Budget Book , نرم افزار بودجه بندی My Budget Book , نرم افزار مدیریت هزینه ها My Budget Book ,



دانلود DU Launcher 1.7.2.5 – لانچر سریع و سبک DU اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 566
نویسنده : لئو

DU Launcher یک لانچر سریع، سبک و محبوب از استودیوی محبوب و نام آشنای DU Apps خالق نرم افزارهای مختلف تقویتی، مدیریت باتری و … با پیشوند DU برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است و تا به این لحظه +1 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است و همگی از خوبی آن سخن به میان آورده اند. همانطور که می دانید پس از مدتی کار با محیط کاربری دستگاهتان، بدون شک برایتان تکراری خواهد شد و در این میان شما به سراغ تم ها و لانچرهای مختلف می روید ؛ تم ها تنها ظاهرا دستگاه را عوض می کنند و شاید شما دوست داشته باشید علاوه بر زیباسازی و تغییر اینترفیس دستگاه، به شخصی سازی بخش های مختلف آن از جمله ویجت های صفحه اصلی، پس زمینه و دیگر موارد بپردازید و اینجاست که لانچره به کمک شما می آیند. تا به امروز لانچرهای مختلفی را معرفی کرده ایم که مورد استقبال عالی شما روبرو شده و هم اکنون نوبت به لانچر DU Launcher رسیده که ان را می توان از کم حجم ترین و سبک ترین لانچرهای اندرویدی دانست چرا که تنها دارای حجم 1 مگابایت است.


:: موضوعات مرتبط: اندروید , شخصی ساز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , اندروید , سرگرمی , برنامه , نرم افزار ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد

<-Text3-> <-Text2->