سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

بازی زیبای پرتاب سنگ Bottle Shoot v1.0.5 – آندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازی زیبای پرتاب سنگ Bottle Shoot v1.0.5 – آندروید
نوشته شده در یک شنبه 4 بهمن 1394
بازدید : 539
نویسنده : لئو

بازی Bottle Shoot v1.0.5 یک بازی جذاب و سرگرم کننده برای موبایل میباشد. که شما باید با پرتاب سنگ شیشه ها رو از بین ببرید. که هم اکنون میتوانید این بازی را برای گوشی آندروید از موب ۴ یو دریافت کنید.


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , بازی ,



دانلود بازی زیبای Monster Needs Water 1.1 برای اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 557
نویسنده : لئو

توضیحات (ترجمه ماشینی)
هیولا کمک به پیدا کردن آب! فیزیک شگفت انگیز بازی! هیولا به آب نیاز دارد یک بازی پازل فیزیک بر اساس است. این است که در یک مکانیک بازی ساده ساخته شده است: پرتاب هیولای کوچک ما را به وان حمام. شما می توانید قدرت پرتاب با یک کلیک و یا انگشت لمس را کنترل کنید. تغییر جهت برای کمک به هیولای کوچک پیدا کردن water.Now در بازی ۹۰ سطح و ۶ آراء worlds.USERS: – & quot؛ من آن را دوست دارم! سادگی بسیار معروف! “- 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , بازی , دانلود بازی زیبای Monster Needs Water 1 , 1 برای اندروید ,



دانلود بازی اکشن Zombie vs Bullet 1.9
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 486
نویسنده : لئو

با Zombie vs Bullet گلوله ها را به پرواز در آورید! Zombie vs Bullet یک بازی سبک تیراندازی است که برای پیش روی و کشتن تمام زامبی ها در آن باید به قوانین فیزیک توجه داشته باشید. هدف بازی ساده است، شما فقط باید زامبی ها را با کمترین تعداد گلوله ممکن بکشید. باید در هدف گیری مراقب باشید تا با یک گلوله، چند زامبی را از پا در آورید.با Zombie vs Bullet گلوله ها را به پرواز در آورید! Zombie vs Bullet یک بازی سبک تیراندازی است که برای پیش روی و کشتن تمام زامبی ها در آن باید به قوانین فیزیک توجه داشته باشید. هدف بازی ساده است، شما فقط باید زامبی ها را با کمترین تعداد گلوله ممکن بکشید. باید در هدف گیری مراقب باشید تا با یک گلوله، چند زامبی را از پا در آورید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , بازی , دانلود بازی اکشن Zombie vs Bullet 1 , 9 ,



بازدید : 525
نویسنده : لئو

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , بازی , دانلود Clash of Clans 8 , 67 , 8 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید ,



دانلود Akinator download
نوشته شده در چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 660
نویسنده : لئو

آکیناتور یک بازی محبوب اینترنتی به سبک ۲۰ سوالی است.در ابتدای بازی شخصیت اصلی بازی(جن) از شما می خواهد که شخصیتی را در ذهن خود مجسم کنید.این شخصیت می تواند هر کسی باشد.سپس تعدادی سوال در مورد این شخصیت از شما می پرسد و در نهایت حدس میزند که شخصیت مورد نظر شما کیست و حتی تصویر وی را به شما نشان می دهد.آکیناتور یک نرم‌افزار بسیار بسیار هوشمند است که در سال ۲۰۰۷ توسط سه برنامه نویس فرانسوی تولید و منتشر شد . طبق گزارش های گوگل ، آکیناتور در نوامبر سال ۲۰۰۸ طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرد .اکیناتور در سال ۲۰۰۹ در اروپا و در سال ۲۰۱۰ در ژاپن بسیار بسیار محبوب شد.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , اندروید , سرگرمی ,



صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

<-Text3-> <-Text2->