سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود برنامه نیترو شارژ (شارژ سریع باطری) برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 393
نویسنده : لئو

این برنامه وقتی گوشی رو به شارژر متصل میکنی، تمام برنامه های اضافه رو میبنده، اینترنت دستگاه و وای فای و بلوتوث و ... قطع میکنه تا دستگاه خیلی سریع شارژ بشه. وقتی هم که گوشی شارژ شد برنامه آلارم میده که شارژ پر شده تا بیای و گوشی رو از شارژ در بیاری. البته وقتی گوشیرو از شارژ در میاری وضعیت دستگاه به همون حالت قبل از شارژ بر میگرده. تازه کلی اطلاعات هم از دمای باطری، ولتاژ باطری، مدت زمان باقی مونده تا پر شدن شارژ باطری و تکنولوژی ساخت باطری و ... میده.

دانلود در ادامه مطلب 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , بهینه ساز , باطی شارژ کن , دانلود رایگان ,



دانلود نرم افزار یادداشت همه چیز Note Everything Pro 4.2.9b
نوشته شده در پنج شنبه 15 بهمن 1394
بازدید : 623
نویسنده : لئو

Note Everything Pro v4.2.9b یک برنامه یادداشت (notepad) است که در آن می توانید یادداشت های متنی، صوتی و نقاشی ایجاد کنید. یادداشت های شما می تواند در پوشه ها سازماندهی شوند. شما می توانید بر روی صفحه اصلی کلید های میانبر ایجاد کنید، یادداشت ها را ارسال کنید، از پوشه های زنده استفاده کنید و خیلی بیشتر!

ویژگی های نسخه PRO:
– وارد کردن یادداشت های Palm / Outlook
– یادداشت های عکس
– چک لیست ها
– چک لیست های با طول عمر بالا
– یادآوری
– رمزگذاری (حفاظت توسط رمز عبور)
– یادداشت های چسبنده در نوار وضعیت
– پشتیبان گیری کاملا اتوماتیک به کارت حافظه SD

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , مدیا پلیر , , مدیریت فایل ها , ,
:: برچسب‌ها: اندروید گذر » نرم افزار اندروید » بهره وری » Note Everything Pro 4 , 2 , 9b دانلود نرم افزار یادداشت همه چیز ,



دانلود برنامه واکی تاکی بیسیم(کاملا رایگان)
نوشته شده در پنج شنبه 15 بهمن 1394
بازدید : 372
نویسنده : لئو

دوست داری دور از چشم رفیقت واسه شوخی، نرم افزار را رو گوشیش نصب و متصل کنی تا وقتی مثلا داره با گوشیش بازی میکنه یا پیامک میخونه، صدای تو از اسپیکر گوشیش پخش بشه :)

** تا حالا شده نیاز داشته باشید با شخص دیگری صحبت کنید ولی هزینه ای پرداخت نکنید؟

** میخوای با همسایتون مکالمه و چت داشته باشی بدون اینکه نیاز به تماس و sms داشته باشی؟

** دوست داری خیلی ساده و بی دردسر در عرض چند ثانیه با همکارات تو طبقه های دیگه ساختمون، بیسیم واکی تاکی داشته باشی؟

** دوست داری به یاد دوران بچگی یک جفت بیسیم واکی تاکی با کلی امکانات جدید داشته باشی و حسابی باهاش سرگرم بشی؟

اره با این برنامه می توانید همه ی اینکار هارا انجام دهید با وای فای و بلوتوث...........
پسسسسسسسسسس این برنامه کاملا رایگان از دست ندین..........

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی ,



بازدید : 363
نویسنده : لئو


Pro Parking 3D: Truck Edition 1.1 نسل جدید بازی های پارک اتومبیل برای اندروید است. در این بازی شما باید با ارتقا و تقویت کامیون خود، بارها و محموله ها را سالم به مقصد رسانده و پارک کنید. کامیونهای مختلف بازی و مراحل چالش برانگیز برای علاقه مندان خودرو بسیار سرگرم کننده بوده و برای ساعتها شما را سرگرم خواهد کرد. 

ویژگیهای Pro Parking 3D: Truck Edition:

3 نوع کامیون مختلف
3 مرحله مختلف
امکان تقویت و ارتقای موتور، فرمان، مصرف سوخت و ترمز به همراه 10 آپشن برای هر کدام
بدست آوردن پول با پارک درست و موفقیت آمیز
کنترل دقیق و نمایش سرعت و دور موتور
محیط 3 بعدی جذاب به همراه 24 مکان مختلف برای پارک 
دوربین های مختلف باری کنترل بازی

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Pro Parking 3D Truck Edition, دانلود بازی Pro Parking 3D Truck Edition برای اندروید, دانلود بازی Pro Parking 3D Truck Edition اندروید, آخرین نسخه بازی Pro Parking 3D Truck Edition برای اندروید, آخرین ورژن بازی Pro Parking 3D Truck Edition برای اندروید, جدیدترین نسخه بازی Pro Parking 3D Truck Edition برای اندروید, جدیدترین ورژن بازی Pro Parking 3D Truck Edition برای اندروید, دانلود Pro Parking 3D Truck Edition APK, دانلود برنامه Pro Parking 3D Truck Edition, Pro Parking 3D Truck Edition, دانلود بازی Pro Parking 3D Truck Edition با لینک مستقیم, دانلود Pro Parking 3D Truck Edition اندروید, دانلود بازی جدید اندروید, دانلود بازی سه بعدی اندروید, دانلود بازی سه بعدی پارک کامیون برای اندروید, دانلود بازی کامیون رانی برای اندروید, دانلود بازی 3 بعدی کامیون برای اندروید, دانلود بازی پارک کامیون برای اندروید ,



دانلود برنامه دختر یا پسر؟
نوشته شده در پنج شنبه 15 بهمن 1394
بازدید : 414
نویسنده : لئو

یک برنامه ویژه
پسر می‌خواهید یا دختر؟
این اولین سوالی است که می‌توانم قبل از خرید این برنامه از شما پرسید.
اگر که برای شما پسر یا دختر دار شدن هیچ فرقی باهم ندارند، لازم نیست که این برنامه را خریداری کنید زیرا در این برنامه تنها قصد داریم که به این موضوع برسیم که چگونه بر اساس انتخاب آگاهانه‌مان پسر یا دختر دار بشویم !

با وجود تکراری بودن جمله «مهم نیست بچه پسر باشه یا دختر، مهم اینه که سالم باشه» در سال‌های گذشته همیشه خانواده‌هایی وجود داشتند که در آرزوی داشتن فرزند پسر، خانواده‌ای چند نفره از دختران داشتند و البته بودند خانواده‌هایی که برعکس بودند. در این میان برخی از قدیمی‌ها هم توصیه‌هایی برای پسر یا دختردار شدن می‌دادند که اغلب مبنای علمی نداشت. با پیشرفت علم اما احتمال تعیین جنسیت فرزند پیش از بارداری، پررنگ و پررنگ‌تر شده است. این روزها با تعیین زمان لقاح و همچنین تغذیه پیش از بارداری می‌توان احتمال تعیین جنسیت فرزند را بالا برد. در این برنامه برخی از مواردی را که بهتر است بدانید با هم مرور می‌کنیم. فراموش نکنید که همه این روش‌ها احتمالی است و هنوز به‌جز لقاح آزمایشگاهی روض قطعی برای تعیین جنسیت جنین وجود ندارد.

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , , پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی , تعیین جنسیت , دختر یا پسر ,



بازدید : 452
نویسنده : لئو

Photo Studio PRO 1.22 قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن ویرایش عکس برای سیستم عامل اندروید می باشد که آن را به همه ی عکاسان آماتور و حرفه ای پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال کامل ترین برنامه ی افکت گذاری عکس هستید برنامه ی فوق را از دست ندهید ! این اپلیکیشن با امکانات زیاد خود به شما این امکان را می دهد که انواع افکت ها را برروی تصاویرتان اعمال کنید و ان ها را از حالت بی روحی و خشکی خارج کرده و جذابیت را به ان ها هدیه دهید .

ویژگیهای Photo Studio PRO:
بدون تبلیغات
دارا بودن فیلترهای بی نظیر در دسته بندی های مختلف
افکت های ویژه خارق العاده
دارا بودن اشکال تزیینی در دسته های گوناگون
دارا بودن فیلترهای مخصوص برای تبدیل عکس به اسکچ
دارا بودن ابزارهای پیشرفته برای تنظیم سطوح رنگ، شارپ یا تار کردن تصاویر و تصحیح قرمزی چشم
دارا بودن فریم های مختلف برای تصاویر
ویرایش و ساخت کلاژهای بسیار زیبا
تنطیم رنگ مناطق مختلف عکس با استفاده از قابلیت Color Splash FX
استفاده از افکتهای لنز با استفاده از قابلیت Lens Boost و ایجاد تصاویر بسیار زیبا
اضافه کردن متن و نوشته های مختلف به تصاویر به همراه امکان تنظیم استایل و رنگ
تنطیم روشنایی، کنتراست، رنگ، اشباع شدگی و امکان استفاده از ماسک های خطی و گرد
تغییر سایز، پرخش و کراپ تصاویر
امکان تعریف اکشن (همانند فتوشاپ) و اعمال افکتهای مختلف با یک کلیک
امکان وارد کردن تصاویر بصورت مستقیم از دوربین دستگاه
ذخیره سازی نتایج با فرمتهای JPEG و PNG

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , مدیا پلیر , سرگرمی , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Photo Studio PRO, دانلود برنامه Photo Studio PRO برای اندروید, آخرین ورژن Photo Studio PRO برای اندروید, آخرین نسخه Photo Studio PRO برای اندروید, دانلود رایگان Photo Studio PRO برای اندروید, Photo Studio PRO APK, دانلود برنامه Photo Studio PRO به همراه بارکد, اپلیکیشن Photo Studio PRO, Photo Studio PRO, Free Photo Studio PRO, برنامه اندروید, topapps ,



بازدید : 415
نویسنده : لئو

نرم افزار PhotoWonder  بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد . به کمک افکت های موجود در این برنامه می توانید عکس های خود را سفارشی ساخته و آن ها را جذاب تر کنید . مجموعه ای از افکت های هنری و بسیار زیبایی در این اپلیکیشن گنجانده شده که می توانید از آن ها استفاده کنید . توجه داشته باشید که پس از ویرایش تصاویر این امکان را خواهید داشت تا آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی :

وجود افکت های متنوع در برنامه

به اشتراک گذاری تصاویر

وجود فریم های متنوع

تغییرات نسخه ۳٫۶٫۴ :

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود پایداری برنامه

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , مدیا پلیر , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: Download PhotoWonder Android«دانلود برنامه PhotoWonder اندروید«نرم افزار زیبا کردن عکس اندروید«نرم افزار ساخت عکس کلاژ اندروید«ورژن جدید PhotoWonder ,



بازدید : 370
نویسنده : لئو

PIP Camera - Photo Effect v3.4.9 در گوگل‌پلی منتشر شده است، توسط کمپانی نرم افزاری Fotoable Inc. توسعه یافته و بصورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. با نصب این اپلیکیشن که در واقع میتوان آن را به نوعی خواهرخوانده نرم افزار محبوب FotoRus دانست، شما قادر خواهید بود تصاویری بسیار زیبا و خلاقانه خلق کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. وجود فریمها و امکان ترکیب تصاویر در حالتهای مختلف به شما اجازه خواهد داد براحتی و در چند گام کلاژهای متفاوتی ایجاد کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. چنانچه از علاقه مندان به ترکیب تصاویر و ساخت آثاری متفاوت هستید، پیشنهاد میکنیم برنامه پیپ کمرا - که تاکنون حدود 10 میلیون بار دانلود و نصب شده است - را حتما بر روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید.

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , مدیا پلیر , سرگرمی , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: PIP Camera, دانلود PIP Camera, دانلود برنامه PIP Camera برای اندروید, آخرین ورژن PIP Camera برای اندروید, PIP Camera APK, اپلیکیشن PIP Camera, برنامه PIP Camera برای تبلت, دانلود نرم افزار PIP Camera, PIP Camera Photo Effect ,



بازدید : 329
نویسنده : لئو

Pop Locker Pro - App Lock 1.5.1 برنامه ای کاربردی برای محافظت و قفل گذاری اپلیکیشنهای نصب شده در سیستم عامل اندروید است که توسط تیم نرم افزاری PopLockerTeam توسعه یافته است. برای مثال میتوانید با استفاده از این برنامه از اپلیکیشنهای شبکه‌های اجتماعی و یا اپلیکیشنهای پیام رسان که ممکن است حاوی اطلاعات خصوصی باشند محافظت نموده و از دسترسی دیگران به آنها جلوگیری کنید. در این پست نسخه Pro این برنامه را تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود.

ویژگیهای برنامه Pop Locker Pro - App Lock:
امکان محافظت از طریق پسورد و یا الگو
امکان بکاپ گیری از پسورد
وجود تمهای متنوع برای قفل صفحه
امکان تغییر تم ها بر اساس زمان روز
امکان استقاده از تصاویر شخصی در قفل صفحه
بهره گیری از استایل Android L
امکان دسترسی سریع به پیامها، تماسها و یا دوربین از صفحه قفل
اشغال کم منابع سیستمی

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: PopLockerTeam, دانلود Pop Locker Pro App Lock برای اندروید, دانلود برنامه Pop Locker Pro App Lock برای اندروید برای اندروید, آخرین ورژن Pop Locker Pro App Lock برای اندروید برای اندروید, آخرین نسخه Pop Locker Pro App Lock برای اندروید برای اندروید, دانلود رایگان Pop Locker Pro App Lock برای اندروید برای اندروید, Pop Locker Pro App Lock برای اندروید APK, دانلود برنامه Pop Locker Pro App Lock برای اندروید به همراه بارکد, اپلیکیشن Pop Locker Pro App Lock برای اندروید, Pop Locker Pro App Lock برای اندروید, برنامه اندروید ,



دانلود برنامه حکاکی بر روی چوب Pyrography v1.1
نوشته شده در پنج شنبه 15 بهمن 1394
بازدید : 356
نویسنده : لئو

شاید یکی از سرگرمی افراد در طبیعت حکاکی بر روی چوب باشد، ولی این کار غیر اخلاقی و به طبیعت آسیب می رساند. اما برای حفظ طبیعت و سرگرمی خود می توانید نرم افزار Pyrography را به صورت رایگان از سایت اندرویدکده دانلود کنید. برنامه یک صفحه به سبک چوب در اختیار شما قرار می دهد و می توانید به صورت واقع گرایانه یادگاری ها و اشکال مورد نظر خود را ترسیم کنید. در ضمن می توانید آثار خلق شده را با استفاده از ایمیل برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. این نرم افزار فقط برای سرگرمی نیست و می توانید برای افزایش خلاقیت و هنر طراحی خود از آن استفاده کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- امکانات گسترده برای خلق اثر هنری

- دقت عمل بالا در طراحی

- امکان ایجاد طرح از روی عکس 

 دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , سرگرمی , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: Instashake v1 , 11 دانلود نرم افزار, Pyrography v1 , 1, Pyrography v1 , 1 اندرویدکده, برنامه Pyrography v1 , 1, برنامه حکاکی بر روی چوب Pyrography v1 , 1, برنامه دانلود برنامه تماس و پیام رایگان KakaoTalk: Free Calls & Text v3 , 8 , 3 اندروید, حکاکی بر روی چوب Pyrography v1 , 1, حکاکی بر روی چوب Pyrography v1 , 1 برای اندروید, حکاکی بر روی چوب با Pyrography v1 , 1, دانلود Pyrography v1 , 1, دانلود برنامه حکاکی بر روی چوب Pyrography v1 , 1, دانلود برنامه حکاکی بر روی چوب Pyrography v1 , 1 برای گوشی های اندرویدی, دانلود نرم افزار Pyrography v1 , 1 برای اندروید, نرم افزار Pyrography v1 , 1 ,



بازدید : 342
نویسنده : لئو


Racing Fever 1.5.13 یک بازی اتومبیلرانی فوق‌العاده جذاب و هیجان انگیز برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط استودیوی Gameguru منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بازی که از گیم‌پلی بسیار مشابهی با بازی محبوب Traffic Racer برخوردار است، شما را مجددا وارد اتوبانهای پرترافیک و شلوغ نموده و مهارت شما در رانندگی سریع و پرخطر را به بوته آزمایش خواهد گذاشت. شما به عنوان یک راننده ماهر باید با انجام سبقتهای متوالی و رانندگی با سرعت بالا و همچنین رانندگی در مسیر مخالف به کسب امتیاز بپردازید تا به معروفترین راننده حاضر تبدیل شوید. در ابتدا شما رقابت خود را با یک اتومبیل فولکس واگن گلف شروع میکنید که بصورت استاندارد بوده و هیچ تغییری بر روی آن صورت نگرفته است؛ اما با پیشرفت در بازی و کسب امتیاز قادر خواهید بود عملکرد فنی بخشهای مختلف آن را بهبود بخشیده و یا اصلا یک اتومبیل جدید خریداری کنید. این عمل آنقدر ادامه پیدا میکند تا شما به اتومبیلهایی نظیر Audi R8 و Dodge Viper دسترسی داشته باشید. مسیرهای موجود در بازی هم دقیقا الگوبرداری شده از ترافیک ریسر بوده و اتوبانهای یک طرفه، دوطرفه، مسیر شهری و جاده برفی (بزودی) پیش روی شما قرار دارند که البته به غیر از مورد اول بقیه بصورت قفل شده هستند و باید با جمع‌آوری امتیازهای لازم آنها را آنلاک کنید.

دانلود در ادامه مطلب 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , , ,
:: برچسب‌ها: Gameguru, دانلود بازی Racing Fever, دانلود بازی Racing Fever برای اندروید, آخرین نسخه بازی Racing Fever برای اندروید, جدیدترین ورژن بازی Racing Fever برای اندروید, Racing Fever, دانلود بازی Racing Fever با لینک مستقیم, دانلود بازی Racing Fever با پول بی نهایت, دانلود بازی Racing Feve برای تبلت, دانلود بازی Racing Fever مود شده, topgame ,



دانلود Racing Moto بازی موتوری برای اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 15 بهمن 1394
بازدید : 344
نویسنده : لئو

معرفی بازی :
بازی مسابقه سرعتی.شما هرگز جریءت نمیکنید در دنیای واقعی بسیار تند وبا سرعت برانید.
Racing Moto یک بازی بسیار سرعتی است.شما در دنیای واقعی جریت نمیکنید که با سرعت رانندگی کنید.موتور خود را در درزمان ازدحام ترافیک با سرعت فوق العاده کنترل کنید.همچنین در طول بازی از نماهای زیبا از جمله بیابان،شهر،پل،دریا و جنگل لذت ببرید.


قانون های شهودی بازی:
+برای هدایت موتور به جهات مختلف گوشی را به کج کنید
+برای شتاب گرفتن آهسته بر روی صفحه ی نمایش ضربه بزنید
نکاتی برای به دست آوردن امتیاز بالا:
-شتاب گرفتن را به طور متوالی ادامه دهید وسرعت بگیرید در این صورت امتیاز شما بالا خواهد رفت
-به چراغ وعلایم ماشین ها توجه کنید،ماشین ها ممکن است به چپ یا راست بپیچند و با شما تصادف کنند
از حس مسابقه ی موتورسواری سریع السیر لذت ببرید.لطفا اگه این بازی را دوست داشتید،ما را از نظرات وپیشنهاد های خود با خبر بذارید

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , , ,
:: برچسب‌ها: بازی HD برای آندروید, بازی HD برای گلکسی اس 2, بازی HTC اندرویدی, بازی اندروید برای گوشی های گالکسی, بازی اچ دی برای آندروید, بازی برای Xperia, بازی برای سامسونگ گالکسی, بازی جدید اندروید, بازی رانندگی برای اندروید موبایل, بازی ریسینگ برای اندروید, بازی سرعتی اندروید موبایل, بازی سه بعدی اندروید, بازی سه بعدی برای اکسپریا, بازی مسابقه ای اندروید, بازی موتور سواری برای اندروید, بازی موتوری برای اسمارت فون, بازی موتوری برای اندروید, بازی گرافیکی اندروید موبایل ,



بازدید : 362
نویسنده : لئو

Road Riot یکی از بهترین بازی ها برای مسنجر محبوب تانگو می باشد که جدیدترین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم. آیا می توانید تا انتهای بزرگراه بروید؟ در این بازی باید با استفاده از خودروهای زره پوش و سلاح های مرگبار دشمنان خود را نابود نمایید و سعی کنید امتیاز بیشتری کسب کنید. بازی دارای 30 مرحله جذاب و نفس گیر می باشد که بدون شک شما را به چالش خواهد کشید. می توانید امتیازات خود را با دوستانتان در مسنجر تانگو به اشتراک بگذارید. در این بازی بیش از 10 دشمن مختلف وجود دارد که هرکدام چالش های خاص خود را دارند.

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید! 

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , , ,
:: برچسب‌ها: Road Riot For Tango , Road Riot For Tango با لینک مستقیم , Road Riot For Tango برای اندروید , Road Riot For Tango مخصوص اندروید , Road Riot v1 , 23 , 70 , Road Riot v1 , 23 , 70 برای اندروید , Road Riot v1 , 23 , 70 مخصوص اندروید , بازی اندروید دانلود بازی شورش در جاده , دانلود اندروید Road Riot v1 , 23 , 70 , دانلود بازی اندروید Road Riot For Tango , دانلود بازی شورش در جاده , دانلود بازی شورش در جاده (تانگو) Road Riot For Tango v1 , 8 , 16 برای گوشی , دانلود بازی شورش در جاده (تانگو) Road Riot For Tango v1 , 8 , 16 مخصوص اندروید , دانلود بازی شورش در جاده (تانگو) Road Riot For Tango v1 , 8 , 16دانلود بازی شورش در جاده (تانگو) Road Riot For Tango v1 , 8 , 16 , دانلود بازی شورش در جاده (تانگو) Road Riot v1 , 23 , 70 اندروید + مود بی نهایت , دانلود بازی شورش در جاده با لینک مستقیم , دانلود بازی شورش در جاده برای اندروید , دانلود بازی شورش در جاده برای گوشی های اندروید , دانلود بازی شورش در جاده مخصوص گوشی های اندروید ,



دانلود برنامه رمان خانه برای اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 15 بهمن 1394
بازدید : 1049
نویسنده : لئو

همیشه و هرجا از خواندن رمان لذت ببرید حتی در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت (افلاین)

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , مدیا پلیر , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی , رمان , کتاب , دانلود رمان , رمان سرگرم کننده ,



دانلود برنامه آشپزی با سرآشپز
نوشته شده در پنج شنبه 15 بهمن 1394
بازدید : 304
نویسنده : لئو


توضیح

 

آشپزی با سرآشپز پاپیون ، بیش از ۲۵۰۰ دستور پخت غذا های ایرانی و خارجی و امکانات کم نظیر


☆ برگزیده ویژه جشنواره برنامه نویسی موبایل شریف


☆ برگزیده از نگاه مردم در جشنواره موبایل ایران


☆ رتبه دوم برنامه های آموزشی در ایران موبی کد



دسته های اصلی :

غذا های سنتی
غذا های مدرن
سوپ
سالاد
خوراک
پیش غذا
دسر
ترشی و شور
چاشنی و ادویه
سس و رب
نوشیدنی
نان و خمیر
کیک و شیرینی
مربا و کمپوت
نکات آشپزی
غذای ملل
غذای محلی
غذای کودک
غذای دانشجویی
غذای رژیمی
تنقلات
تزئینات

و در ۷۱ زیرگروه

به همراه به روز رسانی های ویژه مناسبت ها

برخی قابلیت های برنامه :

- طراحی سبک و زیبا


- حجم بسیار کم


- آپدیت دوره ای و از درون برنامه


- ایجاد حساب کاربری


- امکان دنبال کردن سایر کاربران


- جستجوی سریع و پیشرفته با امکانات فراوان


- امکان ثبت نظر برای هر غذا


- امکان مشاهده و ارسال تصویر مراحل تهیه


- به اشتراک گذاری دستور پخت


- امکان ارسال عکس غذای تهیه شده توسط خود شما و نمایش آن با نام شما پس از تایید


- لیست خرید به همراه امکانات ویژه


- امکان محاسبه مواد لازم برای تعداد نفرات مورد نظر شما


- امکان تنظیم تایمر


- مشاهده محبوب ترین غذاها


- مشاهده آخرین دستور پخت های اضافه شده

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: پاپیون ، سرآشپز ، آشپزی ، غذا ، chef ، pchef ، دستور پخت ، ashpazi , ghaza , خورش ، خورشت ، پلو ، چلو ، ته چین ، کباب ، کوکو ، شامی ، کتلت ، دلمه ، کوفته ، آش ، حلیم ، آبگوشت ، اشکنه ،‌ پیتزا ، ساندویچ ، ماکارونی ، پاستا ، لازانیا ، سوفله ،استیک ، مرغ ، پرنده ، گوشت قرمز ، سبزیجات ، سبزی ، گیاهی ، ماهی ، میگو ، دریایی ، بورانی ، پوره ، اردور ، املت ، کرپ ، اسنک ، رول ، پای ، گراتن ، دسر ایرانی ، دسر مدرن ، بستنی ، ژله ، کرم ، موس ، قهوه ، نوشیدنی ، نسکافه ، شکلات ، هات چاکلت ، شربت ، اسموتی ، شیک ، مخلوط ، شیرموز ، کیک ، کلوچه ، کوکی ، عید ، شیرینی خشک ، شیرینی تر ، مافین ، کاپ کیک ، پای ، تارت ، ایتالیایی ، فرانسوی ، چینی ، عربی ، ترکی ، مکزیکی ، آلمانی ، یونانی ، جهان ، گیلانی ، آذربایجان ، قزوین ، جنوبی ، شیرازی ، اصفهان ، مازندرانی ، اردبیل ، کرمان ، قم ، یزد ، کرمانشاه ، لرستان ، مشهدی ، بختیاری ، مشهدی ، همدانی ، کره ای ، هندی ، پوره ، زیر یک سال ، دانشجویی ، غذای ساده ، غذای راحت ، غذای رژیمی ، شبکه اجتماعی ,



دانلود نرم افزار صداهای سه بعدی برای آندروید
نوشته شده در پنج شنبه 15 بهمن 1394
بازدید : 335
نویسنده : لئو

داهای سه بعدی یک نرم افزار جالب برای سیستم عامل اندروید است. نرم افزار صداهای سه بعدی یک نرم افزار بسیار خوب و جالب است که به وسیله ی آن میتوانید صداهایی که در پیرامون ما هستند و ما به صورت سه بعدی میشنویم را گوش کنید. به این نوع صداها هولوفونیک گفته میشود. برای ساخت این صداها باید میکروفون ها را در فاصله های معینی قرار دهند و شبیه‌سازی مدل شنوایی انسان را درست کنند.

وقتی که مغز شما این صداها را دریافت میکند فریب میخورد و به دنبال جهت یا فاصله هایی که در واقع وجود ندارند میگردد. اگر تا به حال شنیدن چنین صداهایی را تجربه نکرده اید به شما پیشنهاد میکنیم که نرم افزار صداهای سه بعدی را دریافت کنید و با یک هدفون و در یک مکان ساکت به گوش داده این صداها بپردازید. هم اکنون میتوانید برنامه صداهای سه بعدی را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , مدیا پلیر , ,
:: برچسب‌ها: 3 بعدی 3D Sound , آهنگ 3 بعدی جدید , آهنگ برای موبایل , آهنگ حیوانات , آهنگ سه بعدی , آهنگ سه بعدی جدید ,



دانلود برنامه خر کیف (خنده) برای اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 15 بهمن 1394
بازدید : 465
نویسنده : لئو

نسخه جدید برنامه با امکانات و مطالب جدید منتشر شد :)
برنامه خر کیف یه برنامه کاملا رایگانه ویژه خر کیف شدن (:
بی جنبه نباشیا.این یه اصطلاحه یعنی واسه اند حال کردن.
تخصصی ترین برنامه جهت امور "خنده حلال حلال حلال"
یه بانک پیامک با هزار هزار پیامک طنز ،عاشقانه،وخلاصه 180 تا موضوع مختلف.
ویدیو خنده با 360 کلیپ طنز از فیلم و سریال های ایرانی
یه گالری عکس با 7000 تا والپیپر طبقه بندی شده
کافه عکس :یه فروشگاه عکس با هزارن عکس زیبا و طبقه بندی شده که می تونید تصاویر را به صورت بسته ای دانلود کنید
مطالب طنز کوتاه و جالب شامل 9 موضوع و 260 مطلب مختلف
کلی امکانات و گرافیک با حال و البته کاملا رایگان(یه کوچولو تو فروشگاه عکس محصولات پولی است)
عمرن تا حالا جایی این همه چیز رایگان دیده بودی...
امکانات برنامه :
امکان اشتراک گذاری مطالب و تصاویر
امکان ذخیره تصاویر در گوشی و تبلت
امکان ایجاد لیست علاقه مندی ها
امکان بزرگ نمایی در متن مطالب
امکان نمایش مطالب بر اساس مدل های مختلف
قرار دادن تصاویر به عنوان بک گراند از درون برنامه
مشاهده لیست تصاویر دانلود شده در یک پوشه
نمایش آنلاین و افلاین ویدیو ها
نمایش فیلم ها با نرم افزار ام ایکیس پلیر
نمایش تمام صفحه فیلم ها
امکان دانلود تصاویر به صورت بسته ای
و...

دانلود در ادامه مطلب 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی ,



دانلود Sketch n Draw Pad HD برای آندروید
نوشته شده در پنج شنبه 15 بهمن 1394
بازدید : 306
نویسنده : لئو

طراحی کنید یا عکس های خود را ویرایش کنید و در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این نرم افزار ابزاری برای طراحی است که به شما امکان نقاشی و طراحی با انگشتانتان را می دهد. به راحتی طرح های سباه و سفید یا رنگی بکشید و آن ها را روی گوشی خود ذخیره کنید و مهارت طراحی خود را افزایش دهید.

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: Sketch n Draw Pad HD دانلود Sketch n Draw Pad HD آندرويد , دانلود طراحی پیشرفته آندرويد , دانلود نرم افزار Sketch n Draw Pad HD آندرويد , دانلود نرم افزار طراحی پیشرفته آندرويد , نرم افزار Sketch n Draw Pad HD آندرويد , نرم افزار طراحی پیشرفته آندرويد , دانلود آندرويد , بازي آندرويد , نرم افزار آندرويد , دانلود Android ,



بازدید : 333
نویسنده : لئو

 Sketch Guru یکی از جدیدترین برنامه های تغییر دادن تصاویر با ورژن جدید 1.5.4 در گوشی های اندروید می باشد، شما می توانید به وسیله نرم افزار طراحی تصاویر به یک هنرمند حرفه ای تبدیل شوید، بوسیله این نرم افزار می توانید تمامی عکس های خود را از قبیل عکس های گالری یا عکس هایی که با گوشی خود می گیرید را تغییر دهید و به دو صورت سیاه سفید و رنگی با 13 نوع از اثرات فوق العاده از جمله آبرنگ، تخته سیاه، مداد، کاغذ دوربین، کارتونی،چاپ و غیره در بیاورید

نرم افزار طراحی تصاویر عکس های شما را بصورت کامل یا به هر اندازه که شما می خواهید تغییر می دهد و شما می توانید تمامی عکس هایی را که ویرایش کرده اید برای همه به اشتراک بگذارید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 1.6 به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

 

ویژگی های نرم افزار Sketch Guru :

- تغییر اندازه عکس

- تنظیمات عکس در 6 نوع مختلف

- 13 نوع از اثرات فوق العاده در عکس های سیاه سفید و رنگی

- به اشتراک گذاری عکس برای همه دوستان

- مناسب برای اندروید 1.6 به بعد

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: download , download Sketch Guru , download Sketch Guru for android download software Sketch Guru , download software Sketch Guru for , android Sketch Guru , Sketch Guru for android , Sketch Guru برای اندروید Sketch Guru برای موبایل , software Sketch Guru software Sketch Guru for android دانلود , دانلود Sketch Guru , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Sketch Guru , دانلود نرم افزار Sketch Guru برای اندروید , دانلود نرم افزار Sketch Guru برای موبایل , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود نرم افزار اندروید , Sketch Guru , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم دانلود نرم افزار طراحی تصاویر دانلود , نرم افزار طراحی تصاویر با لینک مستقیم دانلود , نرم افزار طراحی تصاویر برای اندروید , دانلود نرم افزار طراحی تصاویر برای موبایل دانلود , نرم افزار موبایل ,



بازدید : 348
نویسنده : لئو

برنامه SmartCall برای ساخت شماره مجازی برای کشور اندونزی استفاده می شود که با نصب برنامه شما میتوانید یک شماره مجازی اختصاصی از کشور اندونزی دریافت کنید
اسمارت کال ارائه با کیفیت بالا ارتباط صوتی ، SMS، و چت، اجازه می دهد تا کاربر را به ارسال متن، تصویر و ویدئو نیز هست.
دانلود و دریافت ۱۰ دقیقه تماس رایگان و یک شماره مجازی (بدون سیمکارتم جدید مورد نیاز) ، برای دریافت یک تماس در هر مکان در سراسر جهان بدون هزینه رومینگ ، و یا یک تماس با هزینه کم است. خوب رومینگ خداحافظ ، خداحافظ گران قیمت هزینه IDD

دانلود در ادامه مطلب

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , ,
:: برچسب‌ها: Smart call , Smart call , برای اندورید , Smart call برای شماره مجازی اندونزی , Smart call ساخت شماره مجازی اندونزی , SmartCall , اسمارت کال برای اندروید , دانلود استیکرهای لاین اندونزی , دانلود اسمارت کال , دانلود برنامه Smart call برای اندروید , دانلود برنامه SmartCall برای اندروید , دانلود نسخه جدید اسمارت کال اندروید , ساخت شماره مجازی اندونزی برای دانلود استیکر, نصب برنامه SmartCall ,



بازدید : 311
نویسنده : لئو



دانلود برنامه SoundCloud برای اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 15 بهمن 1394
بازدید : 300
نویسنده : لئو

برنامه‌ی رسمی برای شنیدن به صدا و موسیقی‌ روی SoundCloud
- صداها و موسیقی‌ها جدید را بشنوید.
- منتشرکننده‌ها و هنرمندها را دنبال کنید.
- به مجموعه‌های صوتی گوش دهید.
- ...

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , مدیا پلیر , , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی , اهنگ ,



دانلود Subway Surfers 1.50.2 بازی گرافیکی و هیجان انگیز
نوشته شده در پنج شنبه 15 بهمن 1394
بازدید : 324
نویسنده : لئو

Subway Surfers بازی بسیار زیبا و گرافیکی و هیجان انگیز .بازی سرگرم کننده ای است که شما در آن داخل مترو هستید و باید روی ریل های مترو با تخته موج سواری فرار کنید! این بازی دارای گرافیک HD می باشد. در این بازی شما باید از دست پلیس فرار کنید. شما در طول راه می توانید قدرت های مختلفی مانند آهنربا برای جذب سکه و جت پک را بگیرید. در طول مسیر باید سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید ارتقاءها را بخرید. به Jake کمک کنید تا از دست کارآگاه بد‌اخلاق فرار کند. دقت کنید که در مقابل قطار‌هایی که به سوی شما می آیند جا خالی دهید. Subway Surfers بازی جدیدی است که با همه بازی هایی که انجام داده اید متفاوت است.

ویژگی ها Subway Surfers:

گرافیک رنگارنگ و HD
پیگیری رنگ jetpack
کش رفتن سریع
امکان دادن مسابقه با دوستان به صورت آنلاین
بودن انواع دستاوردهای مختلف در مسیر بازی برای هیجان بیشتر
انجام حرکات آکروبایتک توسط جک برای افزایش جذابیت
امکان مسابقه با دوستان

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی ,



دانلود برنامه جملک Jomlak 4.0.0
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 309
نویسنده : لئو

Jomlak v4.0.0 با جملک، هر روز جملک های ناب و جدید را بخوانید. به جملک هایی که دوست دارید ستاره بدهید تا در رتبه بندی بالاتر بیایند و محبوبتر و برگزیده شوند. دوستان خود را در جملک پیدا کنید. دوستان و کاربرانی که جملک هایشان برای شما جالب است را دنبال کنید تا جملکهایشان را در لحظه ای که پست می کنند مشاهده کنید. جملک را آن طوری که دوست دارید برای خود بسازید.

با تلفن همراه خود جملک بنویسید و پست کنید. از موضوعات داغ روز گرفته تا لطیفه و طنز و سخنان حکیمانه و جملات ناب. اگر دنبال ایده برای جملک نوشتن میگردید موضوعات داغ روز رو ببینید و شما هم مشارکت کنید. برای جملک خود آزادانه موضوع انتخاب کنید. موضوعات داغ کمک می کنند جملک شما بیشتر دیده شود و ستاره های بیشتری بگیرد.

نظرتان در مورد هر جملک را کامنت کنید. اینطور در مورد موضوعات بحث و تبادل نظر کنید.
بدون محدودیت هر چقدر که میخواهید جملک بنویسید. جملکهای شما بلافاصله بر روی صفحه خودتان قرار میگیرند. از محیط سالم جملک لذت ببرید. اگر جملک نامناسبی دیدید که توهین آمیز بود یا به هر نحوی با قوانین جملک همخوانی نداشت آن را گزارش کنید، جملک را برای خودتان سالم نگه دارید.

جملکهای برگزیده را دانلود کنید تا در حالت آفلاین هم جملک بخوانید. جملکهایی که دانلود می کنید در تلفن همراهتان ذخیره می شوند و اینطور در حالت آفلاین هم امکان جملک خواندن را دارید. البته جملک یک رسانه اینترنتی هست و در زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید میتوانید از امکانات خیلی بیشتری استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی ,



دانلود بازی JUNGLE SNIPER HUNTING 3D برای اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 353
نویسنده : لئو

در بازی Jungle Animal Hunting – Sniper می‌توانید در نقش یک تک‌تیرانداز مدرن بازی کنید، پس اسلحه خود را بردارید و برای شکار آماده شوید. حیوانات وحشی خطرناک هستند و جایی میان این دره پر از چمن، کوه‌ها و درختان قرار گرفته‌اند. به شکار شیر، ببر، گوزن، گرگ و حیوانات وحشی دیگر بپردازید و در همین حال از کلبه خود نیز در میان جنگل محافظت کنید.

ویژگی‌ها:

  • محیطهای جنگلی واقع‌گرایانه برای شکار
  • کنترل و بزرگنمایی بهینه برای سلاح
  • هوش مصنوعی پیشرفته دشمن در بازی

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی , بازی ,



دانلود برنامه کتابخوان برای اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 356
نویسنده : لئو

تمام کتاب ها در دستان شما!

موضوع ها: رمان - داستان - علمی - ادبیات - شعر - روانشناسی - مدیریت - علوم تجربی - کامپیوتر - آموزشی - تاریخی - مذهبی - دفاع مقدس - مجله - مقاله - انگلیسی

** نکته: چنانچه قبلا این نرم افزار را نصب کرده اید آن را حذف و نسخه جدید را نصب کنید. کتابهای دانلود شده باقی خواهد ماند **

راه اندازي اين پروژه با نيت ترويج کتاب و کتابخواني در بين پارسي زبانان و همچنين رونق بخشي به صنعت کتاب با ترويج و ارائه کتاب هاي الکترونيک با حفظ حقوق مولفين کتاب ها و جلوگيري از کپي کتاب مي باشد.

امکانات فروشگاه کتاب:
امکان خرید کتاب از طریق کافه بازار
امکان نظر دهی در مورد کتابها
طبقه بندی کتابها بر اساس موضوع,نویسنده,انتشارات,برترینها,جدیدترینها و بیشترین دانلود
نمایش کتابخانه ای و نمایش لیستی کتابهای دانلود شده
امکان جستجو در کتابخانه و در بین کتابهای دانلود شده

امکانات کتابخوان فارسی:
پشتیبانی از کتابهای فارسی
پشتیبانی از فرمت ePub و FB2 (فرمت PDF پشتیبانی نمی شود)
امکان جستجو در متن کتاب
امکان به اشتراک گذاری کتاب و قسمتی از متن کتاب
انیمیشن های مختلف ورق زدن کتاب
امکان خواندن کتاب در دو مدل روز و شب
امکان نشانه گذاری و امکان پرش به صفحات مختلف
تنظیمات گسترده نمایش 

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , pdf خوان , نرم افزار , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی ,



دانلود برنامه لذت نقاشی
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 283
نویسنده : لئو

از "لذت نقاشی" می توان به عنوان کاملترین نرم افزار نقاشی مشابه با paint ویندوز نام برد که در آن سعی شده است امکانات مناسبی برای نقاشی در اختیار نقاش قرار داده گیرد. 

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی ,



بازدید : 293
نویسنده : لئو

یک برنامه بسیار عالی وجالب برای علاقه مندان به طبیعت وبخصوص آبشارهای ایران.در این برنامه به معرفی زیباترین آبشارهای ایران که سالانه پذیرای تعداد بسیاری گردشگر می باشد می پردازد.این برنامه مفید وجالب را  ازدست ندهید.برای دریافت ودیدن تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید ,



دانلود برنامه مجله چاقی برای اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 294
نویسنده : لئو

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی ,



دانلود برنامه متن روی عکس اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 303
نویسنده : لئو

برنامه ای برای نوشتن متن بر روی تصویر دلخواه شما
دارای 8 فونت زیبا

قابلیت جابجایی متن با درگ کردن متن روی عکس

تغیر سایز متن

اشتراک گذاری در وایبر و لاین واتس آپ .و...

حجم کم

دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی ,



دانلود کتاب چند نوع کباب بلدی بپزی؟
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 311
نویسنده : لئو

در برنامه مجموعه ای از انواع کباب های خوش مزه و لذیذ قرار داده شده است.هر کباب با یک عکس و دستور پخت کامل همراه است.

 

به به عجب کباب های خوشمزه ای


خوب جایی اومدی دوست خوش خوراکه من


این کباب ها تو بازار لنگه ندارن


انواع کباب ها و روش های پخت خیلی عالی

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی ,



دانلود تماس های ناموفق با Missed Call v2.9.00
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 259
نویسنده : لئو

Missed Call آگهی هایی را با توجه به تماس های ناموفقی که داشته اید نشان می دهد. ویجت برنامه برای دسترسی سریعتر به امکانات مناسب است. آگهی ها شامل صدا که می تواند توسط خود شما و از صداهای دلخواهتان انتخاب شود و همینطور لرزش می باشد. آیکون برنامه در قسمت آگهی ها نمایش داده می شود. فاصله آگهی های داخلی از 1 دقیقه تا 60 دقیقه است. وجود حالت شب، دارا بودن لیست سفید، وجود لیست سیاه، تنظیمات مستقل صدا و روشن کردن و خاموش کردن سریع آگهی ها، از ویژگی های برنامه است.

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , ,



دانلود IQ Test Pro. 2.3 - بازی تست هوش برای اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 291
نویسنده : لئو

IQ Test Pro. 2.3 بازی یا بهتر بگوییم اپلیکیشن جالب تست هوش برای اندروید است. بوسیله این بازی میتوانید میزان IQ خود را مشخص نموده و با دوستان خود مقایسه کنید! دو حالت تست برای سنجش وجود دارد: پاسخ دادن به 39 سوال در عرض 40 دقیقه و یا پاسخ دادن به 19 سوال در 20 دقیقه. سوالات مختلف بر اساس اشکال منطقی و ارتباط بین آنها شکل گرفته اند. از نقات قوت این تست اینست که متغیرهای فرهنگی نظیر زبان، مهارتهای ریاضی، معلومات ناریخی و فاکتورهای این چنینی را به حداقل رسانده است. این اپلیکیشن یکی از کاملترین تست های هوش برای اندروید است.

دانلود در ادامه مطلب 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی ,



دانلود برنامه محاسبه گر مهریه
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 419
نویسنده : لئو

آیا می دانستید مهریه هزار تومان سال 1315 برابر با بیست میلیون تومان حال حاظر است ؟
آیا دوست دارید متوجه بشید مهریه مادربزرگ شما الان چقدر ارزش داره ؟
آیا چند سال از ازدواج شما گذشته و حالا مایل هستید بدانید ارزش ریالی مهریه مندرج در عقدنامه به چه مبلغی تبدیل شده ؟

 

این برنامه ی بسیار کم حجم به سادگی مبلغ وجه یا تعداد سکه را دریافت کرده و نرخ روز مهریه را محاسبه می کند.

 

اگر مهریه به صورتی پولی بوده باشد امکان محاسبه پیچیده شده و اگر از شاخص نرخ تورم در سال جاری و سال عقد و همچنین الگوریتم محاسبه اطلاع نداشته باشید نخواهید توانست آن را محاسبه کنید و این برنامه هم دقیقا به همین دلیل ایجاد شده
برنامه پیش رو بر اساس شاخص تورم سالهای 1315 تا 1394 و الگوریتم محاسبه مربوطه که توسط بانک مرکزی ارائه شده است محاسبه ی خود را انجام می دهد 

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی ,



دانلود برنامه موجودات افسانه ای برای اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 290
نویسنده : لئو

موجودات افسانه‌ای موجوداتی تخیلی هستند که در ادبیات، افسانه‌ها و داستان‌های مردمان کشورهای گوناگون وجود داشتند
آیا درباره بختک چیزی شنیدید ؟
آیا میدونستید چرا جغد در فرهنگ ایرانیان شوم هست ؟
در باره خون آشام ها و گرگینه ها چیزی شنیدید ؟
درباره آرگوس نگهبان 100 چشم چی ؟
شاید تو خیلی از بازی های ویدئویی چند تاشونو دیده باشید مثل اژدها یا غول و غیره
حالا دوست دارید دربارشون بدونید ؟ 
در این برنامه موجودات افسانه ای از فرهنگ ها و کشور های دیگه از جمله ایران در یک جا جمع آوری شده تا شما رو از همه این موجودات با خبر کنه
بعضی از موجودات افسانه ای در برنامه :
ققنوس
نسناس
اژدها
جن
شیردال
یتی
و ...
امکانات برنامه : تنظیمات - جستجو - علاقه مندی ها و ..

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی ,



دانلود برنامه آفتابه Aftabe v1.4.3 اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 380
نویسنده : لئو

کمتر از ۱۰۰ مرحله‌ی جدید! با کمتر از ۲۰۰ سکه‌ی جایزه‌ی به روز رسانی برنامه مفرح و کاملا سرگرم کننده ی آفتابه که می تواند ساعت ها شمارا سرگرم کند واز آن لذت ببرید.  در این برنامه شما باید یک عبارت کاملا بی ربط نسبت به تصویر را حدس بزنید. شما هم چنین می توانید با خرید سکه در بازی این بازی را راحت تر انجام دهید.پیشنهاد میکنیم این برنامه را از دست ندهید

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی , بازی ,



دانلود برنامه اموزش طراحی ناخن
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 310
نویسنده : لئو

شما میتوانید با این برنامه در مراسمات و دور همی ها خوش بدرخشید 

خودتان ناخن هایتان را به زیبا ترین شکل ممکن طراحی کنین 

همه را به خود خیره کنید 

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی ,



دانلود نرم افزار موبایل آپارات Aparat 4.0.2
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 380
نویسنده : لئو

Aparat v4.0.2 نرم افزار رسمی آپارات برای دستگاه های آندروید می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید لیست های پخش ویدئوهای پربازدید و بر اساس طبقه بندی سایت www.aparat.com را بر روی گوشی هوشمند خود و در هر جایی که خواستید مشاهده کنید.

امکانات:
– امکان مشاهده ویدیو
– نمایش لیست محبوبترین ویدیو ها
– نمایش لیست ویدیوها بر اساس طبقه بندی
– امکان جستجو ویدیوها
– مشاهده اطلاعات ویدیوها شامل مشخصات، کامنت ها، ویدیوهای مشابه و …
– امکان دانلود ویدیو روی گوشی با فرمت mp4
– مشاهده ویدیو در حالت تمام صفحه
– مشاهده کانال اعضا
– امکان جستجو بر اساس برچسبها
– امکان به اشتراک گذاری ویدیو

 

دانلود در ادامه مطلب 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , مدیا پلیر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , پخش ویدیو ,



دانلود نرم افزار ایرانی عکس سرا
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 302
نویسنده : لئو

عکس سرا دنیایی از تصاویر متنوع، جهت به اشتراک گذاری، انتخاب بعنوان پس زمینه و یا ساخت عکس نوشته .در این برنامه، مجموعه ای ارزشمند از تصاویر متنوع در گروه های مختلف قرار داده شده است، که به صورت آنلاین و به رایگان، به روز خواهند شد. تصاویر با دو کیفیت معمولی و HD قرار داده شده اند، که شما میتوانید بر اساس سرعت اینترنت خود، یکی از این دو کیفیت را دانلود نمایید. برای تصاویر دانلود شده، امکان اشتراک گذاری، قرار دادن به عنوان تصویر پس زمینه و ساخت عکس نوشته رایگان وجود دارد . دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , مدیا پلیر , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , سرگرمی , عکس ,



دانلود مجموعه نرم افزار اندروید2015 -2015 apps android pack
نوشته شده در چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 303
نویسنده : لئو

part1 مجموعه بی نظیر برنامه های کار بردی اندروید 2015 که توسط www.asandownloadak.lxb.ir بصورت رایگان یکجا تقدیم میشود ......

. دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , رایگان , اندروید , پکیج ,



<-Text3-> <-Text2->