سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود DU_Battery_Saver
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود DU_Battery_Saver
نوشته شده در چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 665
نویسنده : لئو

DU Battery Saver یکی از کامل ترین و بهترین نرم افزارهای بهینه سازی مصرف باتری برای گوشی های اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید تا حدود بسیار زیادی مصرف باتری گوشی همراه خود را کاهش داده و در نتیجه مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , بهینهساز , اندروید , باتری , دانلود DU_Battery_Saver ,



دانلود فست دیکشنری - download fasst.dic
نوشته شده در چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 789
نویسنده : لئو

* نرم افزار برتر سال ۱۳۹۳ از سوی asandownloadak.loxblog.com(با بیشترین نصب بر روی دستگاه‌های اندرویدی)

** برنده‌ی بهترین نرم افزار در گروه کتاب و مراجع در جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران از سوی کاربران و داوران (۱۳۹۳)

** برنده‌ی بهترین نرم افزار در گروه کتاب و مراجع در جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران از سوی داوران (۱۳۹۲)

** برگزیده‌ی بهترین وبسایت در گروه موبایل وب از سوی کاربران در جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران (۱۳۹۲)

** فست‌دیکشنری برنده جایزه کاربرد‌پذیری


:: موضوعات مرتبط: اندروید , ترجمه گر , ,
:: برچسب‌ها: download fasst , dic , دانلود , اندروید , دیکشنری ,



بازدید : 759
نویسنده : لئو

CM Security Antivirus AppLock مورد اعتماد ترین بهینه ساز در زمینه ی آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عاملاندروید می باشد که با دانلود بیش از 100 میلیون (100،000،000) در صدر پرطرفدارترین و برترین نرم افزار آنتی ویروس گوگل پلی قرار دارد! این اپلیکیشن قادر است ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و اد ویرهای موجود در حافظه و مموری اسمارت فون و یا تبلت شما را با سرعتی بالا و خارق العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آن ها نماید! اگر احساس می کنید سرعت موبایلتان کم شده است و ویروس هایی در آن نفوذ کرده و باعث کندی سرعت شده اند و به یک بهینه ساز و پاک کننده نیاز دارید CM Security به کمک شما خواهد آمد و با موتورهای قدرتمند حالت دوگانه محلی و 16 سال سابقه در زمینه ی آنتی ویروس های کامپیوتر گوشی شما را تنها با یک کلیک پاک سازی می نماید! شاید نرم افزارهای آنتی ویروسی برروی موبایل خود داشته باشید و احساس کنید سرعت اسکن و شناسایی ویروس ها توسطش بالاست ولی استودیوی King Soft ادعا کرده است که سرعت اسکن توسط نرم افزار CM Security پانصد درصد بیشتر از آنتی ویروس های دیگر است و یک اپلیکیشن تنها 2 مگابایتی امنیت کامل اسمارت فون و تبلت شما را تامین می نماید!


:: موضوعات مرتبط: اندروید , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , امنیتی , انتی ویروس , CM Security Antivirus AppLock ,



دانلود Adobe Reader اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 30 دی 1394
بازدید : 708
نویسنده : لئو

Adobe Acrobat Reader 15.3.1 جدیدترین ورژن برنامه کاربردی و محبوب Adobe Reader برای اندروید.کاربران در این برنامه فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند. ولی امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر در این نسخه بهبود پیدا کرده است.یکی از قابلیت های جالب این برنامه که نسبت به ورژن قبل بهتر شده, مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat است.

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , pdf خوان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , کامپیوتر , نرم افزار , اندروید ,



بازدید : 852
نویسنده : لئو

دانلود LTC 2.0 برنامه دریافت تمام تم های پولی لاین ال تی سی

با استفاده از این برنامه شما میتونید تم های لاین را بدون پرداخت سکه دریافت کنید

تمام تم های غییر رایگان لاین در برنامه وجود دارد و تم ها راجایگزین تم رایگان میکند

برای اجرای تم مورد نظر ابتدا تم white را که رایگان هست دانلود کنید در برنامه لاین اجرا نکنید

سپس تم مورد نظر خود را در برنامه دانلود کنید بعد از دانلود تم white را در لاین اجرا کنید تا به تم مورد نظر شما تغییر پیدا کند

 
 

:: موضوعات مرتبط: اندروید , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود لاین , download ltv , دانلود اندروید ,



بازدید : 1813
نویسنده : لئو

دانلود Virtual SIM – ثبت نام با شماره مجازی اختصاصی در تلگرام

***درخواستی کاربران سایت ***

به درخواست کاربران برنامه ای برای ثبت نام در تلگرام با شماره مجازی قرار دادم به اسم Virtual SIM که میتونید در مسنجر تلگرام ثبت نام کنید برنامه برای ۵ روز رایگان بوده و شما میتوانید برای ۵ روز یک شماره اختصاصی داشته باشید با استفاده از برنامه میتوانید به هر شماره ای که دوست دارین زنگ بزنید و اس ام اس بدین با توجه به مقدار موجودی (میتونید دوستان خود راغافلگیر کنید)

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , ,



بازدید : 610
نویسنده : لئو

Lockdown Pro – App Lock یک نرم افزار قدرتمند و پرطرفدار در زمینه ی قفل گذاری برروی همه ی قسمت های اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هرچه تمام تر با استفاده از رمز از بخش های دلخواه دستگاه خود محافظت کنید! آیا شما نیز از کاربران و افرادی هستید که دوست ندارید افراد دیگری که گوشیتان را به دست می گیرند به اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل ها، پیامک ها، عکس ها و ویدئوها، تماس های ورودی و خروجی و غیره دسترسی داشته باشند!؟ آیا به دنبال پیدا کردن ساده ترین و راحت ترین راه حل برای این موضوع هستید!؟ ما به شما اپلیکیشن کاربردی و فوق العاده ی Lockdown Pro را پیشنهاد می دهیم! این نرم افزار که به صورت رایگان ....


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , ,
:: برچسب‌ها: lockdown , برنامه قفل همه قسمتا ,



دانلود whatsapp plus واتس اپ پلاس اندرويد
نوشته شده در سه شنبه 29 دی 1394
بازدید : 713
نویسنده : لئو

اگر شما هم جز آن دسته از کاربران اندرویدی باشید که وقت زیادی را با مسنجرهای گوناگون می گذاریند، بی شک با اپلیکیشن واتس اپ آشنایی دارید که تا به امروز نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های گوناگون نظیر آیفون، ویندوز و غیره منتشر شده که به تازگی آخرین نسخه اندرویدی آن را برای شما دوستان در اسان دانلودک قرار دادیم.امــــــــا امروز قصد معرفی نسخه پلاس این برنامه یعنیWhatsapp+ PLus به شما کاربران عزیز را داریم.

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: whatsapp+ , واتس اپ پلاس , واتس اپ ابی , مسنجر , اندروید , مسنجر ابی , اندروید مسنجر ,



بازدید : 710
نویسنده : لئو


Axif Music Player 1.0.1 یک موزیک پلیر جدید و رایگان برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط توسعه دهنده ای بنام Prakhar Pandey منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این موزیک پلیر با دارا بودن یک رابط کاربری ساده و گویا به شما امکان میدهد که ترانه های دلخواه خود را در محیطی زیبا مشاهده نموده و با توجه به امکانات مناسب از کیفیت پخش مطلوب لذت ببرید. خبر خوب برای علاقه مندان حرفه ای موزیک اینکه این پخش کننده ......


:: موضوعات مرتبط: اندروید , مدیا پلیر , ,
:: برچسب‌ها: مدیا پلیر , اندرود مدیا پلیر , مدیا پلیر صوتی , axif player , download axif , ,



<-Text3-> <-Text2->