سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود Farm Up 5.5 – بازی مزرعه داری و کشاورزی اچ دی اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 453
نویسنده : لئو

Farm Up یکی از زیباترین، سرگرم کننده ترین و پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک و مزرعه داری می باشد که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز، آیفون، آندروید و … منتشر گردیده است! ما امروز قصد معرفی نسخه ی اندرویدی بازی فوق العاده زیبای Farm Up را داریم که در آن شما می بایستی به مدیریت و پرورش مزرعه های مختلف بپردازید و بتواند بیشترین بازده و سود را داشته باشید! داستان بازی را از زبان طراح اینگونه بیان می کنیم: “در سال 1930، زمانی که بحرانی سراسری در کشور رخ داده است و بیشتر کشاورزان وضع خوبی ندارند؛ در این میان زنی جوان و با اراده ی قوی با نام جنیفر یک مزرعه را از صاحبش که ورشکسته شده بود را خریده و مصمم است تا این مزرعه ی کم رونق را به یک مزرعه بزرگ تبدیل نماید! جنیفر در این بحران علاوه بر رونق بخشیدن به مزرعه ی خود به دوستانش نیز کمک می کند!

پس، در این بازی شما می توانید هر کاری که یک مزرعه دار واقعی انجام می دهد را انجام دهید و هر بذری را که مایلید بکارید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیک کشاورزی را در تبلت و یا اسمارت فون خود به ارمغان بیاورید! شما باید با کاشت و برداشت انواع محصولات، اقتصاد را رونق ببخشید و برای به بدست آوردن سکه تلاش کنید!

برخی از ویژگی های بازی Farm Up اندروید :

* دارا بودن انواع انیمیشن های مختلف بسیار واقعی و اچ دی

* بودن انواع کارگرهای مختلف برای برداشت محصولات شما

* کشاورزی و مزرعه داری در انواع مکان های متنوع و کنار ساحل

* بودن انواع بذرهای مختلف برای کاشت و رونق بخشیدن به اقتصاد

* امکان پرورش انواع حیوانات اهلی از جمله گوسفند، شترمرغ و …

* امکان فروش محصولات به کشورهای همسایه برای افزایش درآمد

* بودن انواع ابزارهای مختلف از جمله قیچی، سطل و .. برای کارهای مختلف

* امکان دعوت از دوستان برای بازی کردن از طریق شبکه ی اجتماعی فیسبوک

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

رمز فایل :asandownloadak.lxb.ir

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , اندروید, اندروید 2 , 3, بازسازی مزرعه, بازی آندروید, بازی اندروید, بازی اندروید 2 , 3, بازی با کیفیت برای اندروید, بازی بازسازی مزرعه, بازی برای اندروید 2 , 3, بازی دختر سخت کوش, بازی دختر مزرعه دار برای اندروید, بازی کار برای مزرعه اندروید, بازی کار در مزرعه اندرویدی, دانلود اندروید, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی مزرعه داری, دانلود بازی مزرعه داری اندروید, دانلود برای آندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود رایگان بازی اندورید2 , 3, دانلود رایگان بازی مزرعه داری اندروید, دانلود گیم اندروید, دانلود گیم مزرعه داری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->